Κανονικά ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό
Κανονικά ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό

Κανονικά ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό

Κανονικά όπως όλα δείχνουν θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό με τις προσφορές αν δεν υπάρξουν εκπλήξεις να αποσφραγίζονται την 1η Απριλίου.
RE+D magazine
31.03.2021

Τι αποφάσισε το ΤΑΙΠΕΔ - Προσφορές από δυο σχήματα αυτό των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - EGIS Projects και Μυτιληναίος - Vinci - ΑΒΑΞ.

Το διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να απορρίψει το αίτημα της Ελλάκτωρ για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών. Η Άκτωρ είχε ζητήσει να παραταθεί η καταληκτική ημερομηνία, επειδή η καναδική Roadis, που αποτελεί εταίρο της, αποσύρθηκε από το διαγωνισμό σε συνέχεια των προβλημάτων που αντιμετωπίζει λόγω της πανδημίας.

Προσφορές αναμένεται να καταθέσουν η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ– EGIS PROJECTS και το σχήμα Μυτιληναίος-Vinci-Άβαξ.

Το αντικείμενο της παραχώρησης είναι η Εγνατία Οδός μαζί τους τρεις κάθετους άξονες. Δηλαδή ο άξονας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου μήκους 658 χλμ. και οι κάθετοι άξονες Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα-Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας με μήκος και οι τρεις 225 χλμ. Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευσή της όπως και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για χρονική περίοδο κατ’ ανώτατο όριο έως 40έτη.

Χρηματοοικονομικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ είναι σύμφωνα με την επίσημη σελίδα του Ταμείου η Alpha Bank, νομικός σύμβουλος η δικηγορική εταιρεία  Φορτσάκης-Διακόπουλος-Μυλωνογιάννης & Συνεργάτες και τεχνικοί σύμβουλοι οι εταιρείες Avaris Transport Engineers και Novus Consulting Engineers.