Η εταιρεία είπε ότι επικεντρώνεται σε προϊόντα πιο προσιτά στον μέσο
καταναλωτή και στις διαδικτυακές πωλήσεις ως μέρος της στρατηγικής της
που είναι να κάνει τις premium σοκολάτες
πιο προσβάσιμες. Σύμφωνα με την εταιρεία η επιτυχία της στρατηγικής
αυτής στη Β. Αμερική αποδεικνύεται από την συνεχιζόμενη ανάπτυξη της
καταναλωτικής της βάσης που οδηγεί σε μεγάλο βαθμό από τις διαδικτυακές
και μεγαλύτερες αγορές προϊόντων μέσω παντοπωλείων και άλλων συνεργατών.
Όπως λέει η εταιρεία «ταυτόχρονα σε αυτή την αγορά, η ζήτηση για την προσωπική εμπειρία αγορών που προσφέρονται μέσω των φυσικών καταστημάτων της Godiva έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που έφερε η πανδημία αλλά και της επιτάχυνσης των αλλαγών στην καταναλωτική συμπεριφορά». Η Godiva είναι παρούσα σε πάνω από 100 χώρες και θα συνεχίσει να επεκτείνεται αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της και τις προσφορές σε πιο «προσιτά» προϊόντα για τους καταναλωτές.