Η εταιρεία αύξησε τους αποθηκευτικούς της χώρους με μίσθωση 4 σημείων, 3 στην Αττική και 1 στη Θεσσαλονίκη, συνολικής έκτασης 12.000 τ.μ. Πλέον διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους σε Αττική και Θεσσαλονίκη συνολικής έκτασης 18.000 τ.μ.
Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας η ACS προχώρησε επίσης, σε αύξηση των χώρων διακίνησης μεγαλύτερη των 2.500 τ.μ. σε περισσότερα από 5 καταστήματά της με σημαντικά αυξημένη κίνηση. Πλέον, οι χώροι διακίνησης των καταστημάτων της εταιρείας έχουν συνολική έκταση άνω των 33.000 τ.μ.
Παράλληλα, προχώρησε και στην αγορά 800 καροτσιών αποθήκευσης, τα οποία προστέθηκαν στα 600 καρότσια που είχαν αγοραστεί στο πρώτο lockdown ξεπερνώντας έτσι σε σύνολο τα 4.000 καρότσια και στην αγορά 2 συστημάτων διαλογής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που αυξάνουν την ικανότητα διαλογής, κατά περισσότερα από 8.000 πακέτα την ώρα. Οι παραπάνω επενδύσεις είχαν συνολικό κόστος άνω του € 1.500.000 μόλις σε διάρκεια μερικών μηνών.
Οσον αφορά στα αποτελέσματα του 6μηνου υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις της ACS (+11%), η οποία όμως συνοδεύτηκε από μείωση της προ φόρων κερδοφορίας (-6%). Η εν λόγω μείωση οφείλεται σε έκτακτες δαπάνες άνω του €1 εκατ. για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-19 κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου του 2020, χρονική περίοδος που περιλάμβανε το πρώτο lockdown και που είναι πέραν των επενδύσεων.
Ραγδαία άνοδος στον όγκο αποστολών
Σχετικά με την ραγδαία άνοδο στον όγκο αποστολών των εταιρειών ταχυμεταφορών οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι "σε σχέση με το lockdown του Μαρτίου, είναι ότι πλέον παραμένουν σε λειτουργία οι εταιρείες, η βιομηχανία και χονδρεμπόριο και επιτρέπονται όλες οι δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα και του δευτερογενούς τομέα. Όλοι εν δυνάμει πελάτες των εταιρειών ταχυμεταφορών.
Συμπερασματικά, είναι δεδομένη η σημαντικότατη αύξηση της ζήτησης των υπηρεσιών των εταιρειών ταχυμεταφορών και μάλιστα συνυπολογίζοντας το διάστημα της περιόδου που διαρκεί το Black Friday και των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς".
Σύμφωνα με στοιχεία της ACS, η εταιρεία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών κατά 80%σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 50%σε σχέση με το προηγούμενο lockdown. Υπενθυμίζεται ότι στο προηγούμενο lockdown η αύξηση του όγκου αποστολών σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ήταν 30%.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών προετοιμάστηκαν και για το δεύτερο lockdown, αλλά πάντα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπήρχαν για την αύξηση της κίνησης, τα μέσα που είναι διαθέσιμα και τις οικονομικές δυνατότητες κάθε εταιρείας, ώστε να μπορεί να διατηρεί τις υπηρεσίες της σε λογικές και ανταγωνιστικές τιμές, επιτρέποντάς της να παραμένει οικονομικά υγιής. Βασικός στόχος κάθε εταιρείας, πέρα από το να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της, είναι να παραμένει υγιής, ώστε να μπορεί να συνεχίζει τη λειτουργία της και να διατηρεί αμείωτο τον αριθμό των θέσεων εργασίας της.