Σύμφωνα με τους όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρούσε σε αυτη την κίνηση σε περίπτωση που υπήρχε διαφορά μεταξύ των δύο προσφορών μικρότερη του 15%.
Επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν οτι η πρόταση έγινε στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A. η οποία μετά την κατάθεση της νέας προσφοράς θα είναι ο πλειοδότης του έργου, ενώ δεν συνεχίζει η κοινοπραξία VINCI HIGHWAYS S.A.S. - VINCI CONCESIONES S.A.S. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε.
Ο επενδυτής θα καταβάλει στο ΤΑΙΠΕΔ ένα αρχικό ποσό (Αμοιβή Παραχώρησης) καθώς και μία Ετήσια Αμοιβή. Στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς ανεβάζουν το συνολικό ύψος της επένδυσης κοντά στο 1,5 δισ. ευρώ (αμοιβή παραχώρησης συν το κόστος πρόσθετων εργασιών).