Αρχικά για το έργο αυτό προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ είχε υπάρξει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Στην πρώτη φάση συμμετείχαν έξι κοινοπραξίες: Ακτωρ ΑΤΕ, Συγγελίδης, Θεοχαράκης, Goldair Cargo, Lamda Development του Ομίλου Λάτση, Oρφέας Βεϊνόγλου, Parkridge, J&P Αβαξ, ΓΕΚ, Prologis, Sharmed AE (Σαραντίτης), ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ, Confide, Imperio, Τεχνική Ολυμπιακή, Μοχλός, ΑΣΠΙΟΚΑΤ και- Ελβιεμέκ ΑΕ,Elmec, Coperfil.
Μετά από έντονες και παρασκηνιακές διεργασίες και δικαστικές διενέξεις στην ελληνική δικαιοσύνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι έξι συμμετέχοντες έγιναν τέσσερις, αργότερα δυο για να καταλήξουν σε ένα.
Ειδικότερα στη δεύτερη φάση της διαδικασίας συμμετείχαν οι Ακτωρ ΑΤΕ - Συγγελίδης - Θεοχαράκης - Goldair Cargo, J&P Αβαξ - ΓΕΚ- Prologis, Sharmet AE - ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ - Confide - Imperio και Τεχνική Ολυμπιακή. Στη συνέχεια αποσύρονται από το διαγωνισμό η Τεχνική Ολυμπιακή και η κοινοπραξία Sharmed AE - ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ - Imperio, ενώ αλλαγή επέρχεται στην κοινοπραξία της Prologis - J&P Άβαξ, καθώς αποσύρεται η ΓΕΚ.
Έτσι οικονομικές και τεχνικές προσφορές καταθέτει το κοινοπρακτικό σχήμα του Άκτωρα και η Prologis - J&P Άβαξ. Γίνονται γνωστές οι τεχνικές προσφορές οι οποίες έδιναν ελαφρύ προβάδισμα στη Prologis - J&P Άβαξ και ακολουθεί σειρά καταγγελιών.
Κάθε σχήμα εξέφραζε ενστάσεις στην Ε.Ε. για τη διαγωνιστική διαδικασία, ο διαγωνισμός ήταν στον αέρα και το Δημόσιο θα αναγκαζόταν να επιστρέψει 120 εκατ. ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς το έργο ήταν συγχρηματοδοτούμενο.
Λίγο πριν το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών η κοινοπραξία των Prologis - J&P Άβαξ αποχωρεί και η ΓΑΙΑΟΣΕ, αφού εξασφάλισε την έγκριση από την Ε.Ε., ανοίγει τη μοναδική οικονομική προσφορά που της απέμεινε και προχωρά όπως όλα δείχνουν στην κατακύρωση του έργου στην κοινοπραξία της Ελλάκτωρ.
Στον Μπόμπολα και το εμπορευματικό στο Θριάσιο (upd)
Στον Μπόμπολα και το εμπορευματικό στο Θριάσιο (upd)
Χρειάσθηκαν πέντε χρόνια για να καταλήξει σε αποτέλεσμα ο διαγωνισμός της ΓΑΙΑΟΣΕ
Share
Copy Link
RE+D magazine
13.03.2009