Η Pollfish (www.pollfish.com) είναι μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει σε εταιρίες και ιδιώτες να πραγματοποιούν έρευνες αγοράς (online market research), χρησιμοποιώντας ένα εύχρηστο διαδραστικό ερωτηματολόγιο (online mobile survey). Η εταιρία μέσω της πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει έχει τη δυνατότητα να διανέμει τα ερωτηματολόγια στα κινητά τηλέφωνα περισσότερων από μισό δις. καταναλωτών σε όλο τον κόσμο και να λαμβάνει απαντήσεις με ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο.
Οι υπηρεσίες της Pollfish επιτρέπουν σε μικρές αλλά και σε μεγάλες εταιρίες της λίστας Fortune 500 να κάνουν έρευνες αγοράς άμεσα χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό. Με γραφεία σε Αθήνα και Νέα Υόρκη, η εταιρία έχει εδραιωθεί στην αγορά της Αμερικής, ενώ διαθέτει πελάτες σε περισσότερες από 30 χώρες.
Η Prodege (www.prodege.com), είναι μια μεγάλη αμερικανική εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ, δημοσκοπήσεων καταναλωτών και έρευνας αγοράς με έδρα την Καλιφόρνια. Μέσω της δυναμικής πλατφόρμας της μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων και διαφημιστικές εταιρίες μπορούν να αντλούν στοιχεία που αφορούν το προφίλ των καταναλωτών τους, έτσι ώστε να δημιουργούν στοχευμένες δράσεις μάρκετινγκ και να σχεδιάζουν καταναλωτικά προϊόντα που έχουν απήχηση στο κοινό τους.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την εξαγορά της Pollfish από την Prodege, μια κορυφαία αμερικανική εταιρία διαδικτυακού μάρκετινγκ και παροχής δεδομένων αγοράς σε μεγάλες εταιρίες και διαφημιστικές. Συγχαρητήρια στην ομάδα της Pollfish!» δήλωσε ο Νίκος Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος του Piraeus JEREMIE Tech Catalyst Fund (www.pjtechcatalyst.com).
«Η εξαγορά της Pollfish αποτελεί επιβράβευση της σκληρής και επίμονης δουλειάς πρωτίστως των ανθρώπων της εταιρίας αλλά και σε ένα βαθμό των επενδυτών της που οδήγησε στην ανάπτυξη και ανάδειξή της, από μια μικρή, ελληνική τεχνολογική startup, σε μια καινοτόμο εταιρία με παγκόσμια δραστηριότητα», δήλωσε ο Βασίλης Θεοχαράκης που εκπροσωπούσε το PJ Τech Catalyst στο διοικητικό συμβούλιο της Pollfish.