Ανάπτυξη του δικτύου με νέα dark stores για την Wolt Market
Ανάπτυξη του δικτύου με νέα dark stores για την Wolt Market

Ανάπτυξη του δικτύου με νέα dark stores για την Wolt Market

Σύντομα το κωδικολόγιο της εταιρείας θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
RE+D magazine
14.12.2022

Την είσοδο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές καθώς επίσης και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της δρομολογεί η Wolt Market η οποία συμπληρώνει εφέτος δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας.

Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε σήμερα στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που απασχολεί 130 υπαλλήλους, περιλαμβάνει το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας) ώστε να ενισχυθεί η παρουσία της στις περιοχές όπου έχει ήδη δραστηριότητα (Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα) αλλά και σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt  (Λάρισα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο).  «Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market, ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών» ανέφερε ο κ. Μπιλάλης.

Το Wolt Market το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες και προσφέρει στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, καθώς διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς, σε συνεργασία με περισσότερους από 100 προμηθευτές, που συνεχώς εμπλουτίζονται. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη, σύντομα το κωδικολόγιο θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.

Επιπλέον έχει λανσάρει νέα συνεργασία με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.