Το κατάστημα καταλαμβάνει 2.130 τ.μ. εμπορικής επιφάνειας σε τέσσερα επίπεδα και προσφέρει μια πλούσια ποικιλία ενδυμάτων για γυναίκες, άνδρες και παιδιά.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το νέο αυτό κατάστημα αποτελεί την πιο πρόσφατη έκφραση του μοντέλου καταστημάτων της Zara: ένα εμπορικό concept βασισμένο σε μεγάλα flagship καταστήματα, με ανανεωμένη εικόνα και νέους χώρους παρουσίασης προϊόντων. Είναι επίσης εξοπλισμένο με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα, διασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών. Παράλληλα, οι χώροι τύπου boutique, με ξεχωριστό σχεδιασμό και ειδικά επιλεγμένη επίπλωση, αναδεικνύουν τις συλλογές της εταιρείας, δημιουργώντας μια ξεχωριστή σύνδεση ανάμεσα στον επισκέπτη και το προϊόν.