Στόχος είναι να υπογραφεί η σύμβαση μέσα στον Σεπτέμβριο και εν συνεχεία να κυρωθεί ο νέος νόμος για τη σύμβαση από τη Βουλή με τελικό "σταθμό" το οικονομικό κλείσιμο.
Υπενθυμίζεται ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε πλειοδοτήσει τον Σεπτέμβριο του 2023 στον διαγωνισμό για την 25ετή λειτουργία, χρηματοδότηση, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου, υποβάλλοντας προσφορά 3,27 δισ. ευρώ.
Η σύμβαση με το υφιστάμενο σχήμα παραχώρηση εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024 και στη συνέχεια η Αττική Οδός θα περάσει στη διαχείριση του Δημοσίου, μέχρι να αναλάβει το έργο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία θα πρέπει να περιμένει μερικούς μήνες μέχρι να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να παραλάβει και να λειτουργήσει τον μεγάλο άξονα της Αττικής εντός του 2025.