Ο όμιλος αποκάλυψε τα σχέδιά του σε επενδυτές και εκπροσώπους του ξενοδοχειακού κλάδου σε εκδήλωση στο Ντουμπάι. Συγκεκριμένα, αποκάλυψε τα σχέδιά του για επέκταση του ξενοδοχειακού του τμήματος μετά την επανεκκίνηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της επωνυμίας. Η TUI Blue, όπως είπαν τα στελέχη της, ξεκινάει φιλόδοξα σχέδια επέκτασης με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της παρουσίας της σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Η ξενοδοχειακή επωνυμία θα επιτύχει αυτή την ανάπτυξη μέσω διεθνών συνεργασιών στις οποίες τα ξενοδοχεία λειτουργούν βάσει συμβάσεων διαχείρισης ή από franchises (δικαιοδόχους).
«Η TUI διαθέτει απαράμιλλη ισχυρή τεχνογνωσία στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την επιτυχή λειτουργία επωνυμιών ξενοδοχείων αναψυχής καθώς και την ανάπτυξη προορισμών διακοπών», δήλωσε ο Erik Friemuth, διευθύνων σύμβουλος της TUI Hotels & Resorts. Ο ίδιος είπε επίσης ότι «το νέο μοντέλο διαχείρισης και franchise της TUI Blue επιτρέπει στους μελλοντικούς συνεργάτες να επωφεληθούν από αυτό και να προσφέρουν στους επισκέπτες μοναδικές εμπειρίες διακοπών. Μαζί, στοχεύουμε να γίνουμε η κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής με περισσότερα από 300 ξενοδοχεία παγκοσμίως».
Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο
«Είμαστε χαρούμενοι που ο Wesam Okasha, ένας έμπειρος επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης παγκοσμίως, ήρθε στον όμιλό μας», δήλωσε ο Artur Gerber, διευθύνων σύμβουλος της TUI Blue. «Μεταξύ άλλων ρόλων, κατείχε προηγουμένως τη θέση του ανώτερου διευθυντή ανάπτυξης Δυτικής Αφρικής για το Hilton». «Η αφοσιωμένη ομάδα μας στην Ασία έχει ήδη ξεκινήσει και έχει καταφέρει με επιτυχία να υπογράψει συμβόλαια για τα πρώτα ξενοδοχεία TUI Blue στην Κίνα».
Το επιχειρηματικό μοντέλο της TUI Blue δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες να αυξήσουν την απόδοση και τα έσοδα των ξενοδοχείων τους, βελτιστοποιώντας το κόστος και καθιστώντας το πιο αποτελεσματικό. Εκτός από την τεχνογνωσία του ομίλου, οι συνεργάτες θα έχουν πρόσβαση και στην ψηφιακή ξενοδοχειακή πλατφόρμα της μπράντας. Η έξυπνη τεχνολογία θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης ξενοδοχείων και θα προσφέρει την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία πελατών.