Στην ετήσια Συνάντηση Κορυφής για την Ελληνική Οικονομία και τις Επενδύσεις, ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΒΑΞ, κ. Χρήστος Ιωάννου αναφέρθηκε στην πρόοδο, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση κομβικών έργων που θα αφήσουν σημαντικό αποτύπωμα στην οικονομία, την απασχόληση τη βιώσιμη ανάπτυξη και την καινοτομία.
Εστιάζοντας στην ηγετική θέση του Ομίλου ΑΒΑΞ, επεσήμανε: «Διαθέτοντας το υψηλότερο συμβασιοποιημένο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων στην ιστορία του, ύψους €3,2 δις ευρώ, ο όμιλος ΑΒΑΞ πρωτοστατεί στην ανάπτυξη των εμβληματικών έργων που θα προσελκύσουν ακόμη μεγαλύτερες επενδύσεις, οδηγώντας τη χώρα σε ένα καλύτερο αύριο».
Τα έργα
Ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε έργα όπως η Mintia Combined Cycle Power στη Ρουμανία (ύψους €673,5 εκατ., ισχύς 1,750MW), η κατασκευή της Νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (FlyOver), (ύψους €370 εκατ., μήκους 13,5 χλμ.) που υλοποιείται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Μυτιληναίος και η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα, (ύψους €285,5 εκατ., μήκους 24 χλμ.). Projects που όπως σημείωσε ο κ. Ιωάννου, προστίθενται στα έργα-σταθμούς ύψους 1 δισ. ευρώ που ήδη υλοποιεί η ΑΒΑΞ και αλλάζουν την εικόνα της πρωτεύουσας. Μεταξύ αυτών, η Γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου-Γουδή του μετρό της Αθήνας, και η Α’ φάση υποδομών του Τhe Ellinikon, όπου ο Όμιλος υλοποιεί έργα όπως η υπογειοποίηση μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Τέλος, ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε στην ανέγερση των τριών Νοσοκομείων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (προϋπολογισμού €443 εκατ.).
Την επιτακτική ανάγκη επανεξέτασης της σχέσης μεταξύ πελάτη και αναδόχου για την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων, υπογράμμισε επίσης o κ. Ιωάννου, ενώ ανέφερε ότι η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού και οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα δεν επιτρέπουν την ανταγωνιστική σχέση μεταξύ πελάτη και αναδόχου. Τονίζοντας τη σημασία της έγκαιρης ολοκλήρωσης των έργων με υγιές περιθώριο κέρδους, υπογράμμισε τη διαφάνεια, την ανοικτή επικοινωνία και την άμεση λήψη αποφάσεων για τη διασφάλιση δίκαιης και έγκαιρης πληρωμής. «Η αίσθηση του επείγοντος και η γρήγορη λήψη αποφάσεων είναι το κλειδί τόσο για τον πελάτη όσο και για τον ανάδοχο», πρόσθεσε.