Η εταιρεία ανακοίνωσε χθες τα αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου που δεν κατάφεραν να "πιάσουν" τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street αποδεικνύοντας ότι ούτε ο πιο βασικός παίκτης στην αγορά γρήγορης εστίασης της Αμερικής δεν είναι απρόσβλητος στις δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες και την ακρίβεια που βιώνουν εκατομμύρια Αμερικανοί.
Για το τρίμηνο, που έληξε στις 30 Ιουνίου, τα McDonald's ανακοίνωσαν έσοδα 6,49 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 2,01% σε ετήσια βάση, έναντι εκτιμήσεων 6,63 δισ. δολαρίων. Τα προσαρμοσμένα κέρδη έφθασαν τα 2,97 δολάρια ανά μετοχή επίσης χαμηλότερα από τα αναμενόμενα 3,07 δολάρια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Bloomberg.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ιδίων καταστημάτων, που περιλαμβάνουν καταστήματα και δικαιοδόχους που ανήκουν σε εταιρείες, μειώθηκαν κατά 1%, σε σύγκριση με εκτιμήσεις για άλμα 0,84%. Αυτή είναι η πρώτη τριμηνιαία πτώση σε αυτή τη μέτρηση από το 4ο τρίμηνο του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID19.
«Οι καταναλωτές εξετάζουν περισσότερο τι θα κάνουν με τις δαπάνες τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Chris Kempczinski κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Ο όμιλος εστιάζει στην παροχή «αξιόπιστης καθημερινής αξίας» και «στην επιτάχυνση των στρατηγικών ανάπτυξης», είπε μεταξύ άλλων.
Το 2ο τρίμηνο, τα εστιατόρια γρήγορης εστίασης παρουσίασαν μια σειρά από προσφορές πακέτων περιορισμένου χρόνου σε μια προσπάθεια να προσφέρουν αξία μετά από χρόνια αυξήσεων τιμών. Η McDonald's ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της να παρατείνει τη συμφωνία γευμάτων των 5 $ μέχρι τον Αύγουστο. Η συμφωνία ξεκίνησε προς το τέλος του τριμήνου στις 25 Ιουνίου.
Η McDonald's σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει για να τονίσει εκ νέου τη θέση της στην αγορά.