Εκτός από την παράδοση των συρμών, η Alstom ανέλαβε και την παροχή πλήρους συντήρησης για περίοδο 30 ετών, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των συρμών.
Επιπλέον, η σύμβαση επιφυλάσσει δικαίωμα προαίρεσης για την παραγγελία έως και 100 επιπλέον συρμών. Με αξία που ανέρχεται σε σχεδόν 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ για τους πρώτους 130 συρμούς και τη συντήρησή τους για πάνω από 30 χρόνια, πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει εξασφαλίσει η Alstom έως σήμερα στη Γερμανία.
Τα τρένα τεσσάρων βαγονιών αποτελούνται από δύο διώροφα βαγόνια ελέγχου και δύο μεσαία μονώροφα βαγόνια, με συνολική χωρητικότητα 380 θέσεων. Έχουν μήκος 106 μέτρα και μπορούν να λειτουργήσουν σε πολλαπλές έλξεις. Οι συρμοί έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της SFBW και συμβάλλουν στις σύγχρονες μεταφορές στην περιοχή. Ο κλιματισμός, το δωρεάν Wi-Fi, οι πολυάριθμες δυνατότητες φόρτισης για κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές, καθώς και οι λάμπες ανάγνωσης συμβάλλουν σε μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία.
Επιπλέον, οι lounge χώροι, οι συνεδριακοί και οι οικογενειακοί θάλαμοι προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης, ενώ οι θάλαμοι πολλαπλής χρήσης προσφέρουν χώρο για μεγάλες αποσκευές, καρότσια και ποδήλατα. Οι φαρδιές μονόφυλλες πόρτες και οι βελτιστοποιημένοι χρόνοι ανοίγματος και κλεισίματος επιτρέπουν τη γρήγορη είσοδο και έξοδο. Όσο για τους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα, μπορούν να απολαμβάνουν την πολυτέλεια της μετακίνησης με την ίδια άνεση με τους υπόλοιπους επιβάτες. Για παράδειγμα, τα κατώφλια των θυρών επιτρέπουν την πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτι από την πλατφόρμα, με ύψος 760 mm πάνω από την επιφάνεια των ραγών, ενώ για σταθμούς με διαφορετικά ύψη πλατφόρμας, υπάρχουν ειδικοί ανελκυστήρες στο βαγόνι για επιβάτες σε αναπηρικά αμαξίδια.
Οι συρμοί είναι, επίσης, εξοπλισμένοι με σύγχρονη τεχνολογία σηματοδότησης και αυτοματισμού στο πλαίσιο του εμβληματικού project, γνωστού ως “Digital Node Stuttgart” (DKS), του πρώτου ψηφιοποιημένου σιδηροδρομικού κόμβου της Γερμανίας. Πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία το 2025 παράλληλα με τα δύο πρώτα τμήματα του DKS. Η επακόλουθη αναβάθμιση των οχημάτων σε TSI CCS 2022, η μελλοντική εξέλιξη του ευρωπαϊκού προτύπου για τη διασυνοριακή κυκλοφορία στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, θα υλοποιηθεί μέχρι τα μέσα του 2027. Αυτό θα επιτρέψει τη χρήση και των τριών τμημάτων του DKS.