Αλλά στην πολύ μικρότερη επιχείρησή της, το Dynamics, που περιλαμβάνει λογισμικό για πωλητές, εμπόρους και αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών, η Microsoft επέλεξε ξαφνικά μεγαλύτερη διαφάνεια.
Στην ετήσια έκθεσή της προς τους επενδυτές την περασμένη εβδομάδα, η Microsoft αποκάλυψε τα έσοδα της Dynamics σε έναν πίνακα μαζί με άλλα προϊόντα για πρώτη φορά.
Η Dynamics συνεισέφερε 5,44 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το οικονομικό έτος 2023, το οποίο έληξε στις 30 Ιουνίου, σημειώνοντας αύξηση 16% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την κατάθεση, ή διπλάσιο ποσοστό ανάπτυξης της Microsoft συνολικά. Το Dynamics επεκτάθηκε πιο γρήγορα από οποιοδήποτε σημαντικό προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρει εκτός από τα Προϊόντα Διακομιστή και τις Υπηρεσίες Cloud, μια ομαδοποίηση που περιέχει το Azure. Αντιπροσωπεύει πλέον το 2,5% των συνολικών εσόδων της Microsoft, από 2,2% πριν από δύο χρόνια, ανέφερε η έκθεση αποτελεσμάτων.
Ο κύριος ανταγωνιστής της Microsoft όσον αφορά το Dynamics είναι η Salesforce, της οποίας η επιχείρηση είναι σημαντικά μεγαλύτερη.
Ο ερευνητής του κλάδου της τεχνολογίας IDC εκτιμά ότι η Salesforce ήλεγχε περίπου το 23,8% της αγοράς για εφαρμογές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων το 2021, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο πάροχο, ενώ η Microsoft είχε το 5,3%. Και οι δύο εταιρείες είχαν αποκτήσει μερίδιο από το 2019, ενώ η Oracle και η SAP έχασαν μερίδιο.
Με κίνητρο, εν μέρει, τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft, ορισμένες εταιρείες μεταβαίνουν στη Dynamics από τη Salesforce, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς.