Πρόκειται για το FunShop Park συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ. το οποίο περιλαμβάνει μισθωτή "άγκυρα" το σούπερ μάρκετ Lidl συνολικής επιφάνειας 2.300 τ.μ αλλά και διεθνείς μάρκες όπως οι DM, Sinsay, TEDi, KiK, ZooCenter, Pepco, Jysk, Hervis, New Yorker, CCC, Flanco και Agroland.
Η ανάπτυξη στοχεύει στρατηγικά στους 200.000 κατοίκους της πόλης με μια προσέγγιση μικτής χρήσης, ενσωματώνοντας το εστιατόριο Rimini και ένα drive-through της FryDay, παράλληλα με ένα γυμναστήριο επώνυμης αλυσίδας.
Το ακίνητο ενισχύει τη θέση της εταιρείας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Αυτό που καθιστά τη Ρουμανία ιδιαίτερα ελκυστική για τους θεσμικούς επενδυτές είναι τα αξιοσημείωτα χαμηλά ποσοστά κορεσμού των σύγχρονων εμπορικών χώρων σε σύγκριση με τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την σταθερά ισχυρή απόδοση κενών θέσεων κάτω του 5% στα μεγάλα αστικά κέντρα.