Ηρθε για να μείνει η τάση του "Revenge travel" στον τουρισμό
Ηρθε για να μείνει η τάση του "Revenge travel" στον τουρισμό

Ηρθε για να μείνει η τάση του "Revenge travel" στον τουρισμό

Αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και στα επαγγελματικά ταξίδια βλέπουν οι ειδικοί του κλάδου.
Share Copy Link
Ειρήνη Θεοφανίδου
29.08.2023

Η τάση του "Revenge Travel" (των ανθρώπων που δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στα ταξίδια) μετά την πανδημία θα μπορούσε να είναι μια πιο μόνιμη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, δήλωσε ο επικεφαλής του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου της Ιρλανδίας Dalata.

Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα Maldron και Clayton και επίσης διαχειρίζεται 19 ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοίνωσε άνοδο 24% σε ετήσια βάση στο πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς προσαρμοσμένο βασικό κέρδος στα €103 εκατ ($111 εκατ) και είπε ότι δεν είδε σημάδι επιβράδυνσης της αυξανόμενης ζήτησης για δωμάτια.

"Σίγουρα 2, 3, 4 χρόνια πριν από την παγκόσμια πανδημία του κορονοϊού, οι άνθρωποι στα 20 τους θα έδιναν προτεραιότητα στα ταξίδια και τις εμπειρίες αντί να αγοράζουν πράγματα. Αυτή η τάση είχε ήδη ξεκινήσει και φαίνεται τώρα να έχει επεκταθεί στον ευρύτερο πληθυσμό", δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Dermot Crowley.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλά από αυτά σχετίζονται με τη μετά τον COVID εποχή, αλλά όσο περισσότερο συνεχίζεται, τόσο περισσότερο νομίζουμε ότι θα μπορούσε να είναι μια αλλαγή στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων».

Ο ίδιος υπογράμμισε επίσης ότι φαίνεται να υπάρχει μια μόνιμη αλλαγή στις εταιρικές κρατήσεις όπου οι ταξιδιώτες κάνουν λιγότερα ταξίδια, αλλά μένουν περισσότερο και με τις μεγάλες πολυεθνικές της Ιρλανδίας να ξοδεύουν πολύ λιγότερα για επαγγελματικά ταξίδια από ό,τι πριν από την COVID.

Η Dalata είπε ότι τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) αναμένονταν να είναι 5% υψηλότερα σε ετήσια βάση τους βασικούς μήνες Ιουλίου και Αυγούστου, μετά από αύξηση 23% στο πρώτο εξάμηνο.

Ο όμιλος με έδρα το Δουβλίνο είπε ότι είχε διαθέσιμα €750 εκατ. για να δαπανήσει για την προσθήκη περισσότερων ξενοδοχείων με κορυφαίο προορισμό το Λονδίνο έχοντας ανοίξει δύο ξενοδοχεία εκεί από τον Ιούνιο.