Οπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών της χώρας, προγραμματίζεται να δαπανηθούν πάνω από €1 δισ. για την κατασκευή τριών σημαντικών οδικών τμημάτων και ότι οι συμβάσεις για τα υπόλοιπα τρία τμήματα θα έχουν την ίδια μορφή.
Η Ραδιοτηλεόραση της Αλβανίας (RTSH) ανέφερε ότι θα υπάρχει εναλλακτική διαδρομή για όλους αυτούς τους δρόμους οι οποίοι θα προχωρήσουν μέσω έργου Σύμπραξης Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Μάλιστα ανακοίνωσε και τους νικητές των σχετικών διαγωνισμών.
Το τμήμα Milot-Balldren, με μήκος 13,5 χλμ., θα κοστίσει €53,5 εκατ. και θα κατασκευαστεί από την προσωρινή κοινοπραξία τριών εταιρειών. Από την άλλη, το τμήμα Kashar-Pezë-Lekaj, με μήκος 26,6 χλμ. και κόστος €570 εκατ. θα κατασκευαστεί από έξι εταιρείες οδοποιίας.
Τέλος, το τμήμα Lekaj-Fier, με μήκος 46 χλμ., θα κοστίσει €384 εκατ. και θα κατασκευαστεί από την ένωση οκτώ εταιρειών.
Το 2024, προβλέπεται να επενδυθούν 135 δισεκατομμύρια λεκ (€1,3 δισ), το υψηλότερο ιστορικό επίπεδο από το 1990. Από το 2020 έως το 2024, το ποσό των επενδύσεων στον προϋπολογισμό έχει φτάσει τα 590 δισεκατομμύρια λεκ ή περίπου €5,9 δισ.
Πηγή: Albanian Daily News