Το υπόλοιπο 33% παραμένει στο ΤΑΙΠΕΔ το οποίο επιπλέον θα λαμβάνει το 3,5% των ετήσιων εσόδων των δραστηριοτήτων του Οργανισμού.
Στον «Οργανισμό Λιμένο Ηγουμενίτσας Α.Ε.» (ΟΛΗΓ Α.Ε.) έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και λειτουργίας των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων τεσσάρων λιμένων, και συγκεκριμένα του λιμένα Ηγουμενίτσας, του αλιευτικού καταφυγίου Σαγιάδας, του αλιευτικού καταφυγίου Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής Συβότων, που βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Η σύμβαση παραχώρησης έχει διάρκεια 60 ετών από την υπογραφή της και λήγει την 3η Φεβρουαρίου 2062.
Το σχέδιο για το λιμάνι
Με την Ηγουμενίτσα να λειτουργεί
ως ζωτική πύλη που συνδέει το δυτικό τμήμα της Ευρώπης με την Ελλάδα, τα
Βαλκάνια, ακόμη και τη Μαύρη Θάλασσα, η στρατηγική του νέου σχήματος, είναι να
προσελκύσει και να ενισχύσει περαιτέρω τις θαλάσσιες υπηρεσίες που είναι
αφιερωμένες στη μεταφορά τόσο εμπορευμάτων όσο και επιβατών μεταξύ αυτού του
λιμένα και της Ιταλίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi αναφέρθηκε στην πρόθεση του Ομίλου να μετατρέψει την Ηγουμενίτσα σε ένα γνήσιο Πράσινο Λιμάνι: «Η δέσμευσή μας σε αυτό το όραμα είναι εμφανής μέσα από τις πρόσφατες προσπάθειές μας, όπως η ανάπτυξη των πλοίων μας Eco-class. Αυτά τα πλοία, που ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, καταπλέουν τώρα και στην Ηγουμενίτσα, συνδέοντας τη Βενετία και το Μπάρι με την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα. Διαθέτουν αξιοσημείωτη χωρητικότητα φόρτωσης πέραν των 500 ρυμουλκούμενων φορτηγών οχημάτων και αναγνωρίζονται ως από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον και τα μεγαλύτερα του είδους τους σε όλο τον κόσμο. Όλες αυτές οι προσπάθειες πρόκειται να οδηγήσουν σε αυξημένες εμπορικές ροές, εν δυνάμει ώθηση στον τουρισμό, διευρυμένες επιχειρηματικές ευκαιρίες και δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας».