Ρεκόρ ανοίγματος νέων ξενοδοχείων για τον όμιλο Accor Τα σχέδια για την Ελλάδα
Ρεκόρ ανοίγματος νέων ξενοδοχείων για τον όμιλο Accor Τα σχέδια για την Ελλάδα

Ρεκόρ ανοίγματος νέων ξενοδοχείων για τον όμιλο Accor Τα σχέδια για την Ελλάδα

Διαθέτει πάνω από 40 ξενοδοχειακά brands και έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ειρήνη Θεοφανίδου
18.03.2022

Ρεκόρ ανοίγματος νέων ξενοδοχείων κατέγραψε η Accor για το 2021 η οποία άνοιξε 288 ξενοδοχεία (περίπου 41.000 δωμάτια) μέσα σε έναν χρόνο αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο της σε 777.714 δωμάτια σε 5.298 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

Η Ευρώπη αντιπροσώπευε την Νο1 αγορά για την Accor με την υπογραφή 153 νέων ξενοδοχείων, που αντιπροσωπεύουν ανάπτυξη +20% έναντι του 2020. Η Κίνα κατείχε τη 2 θέση της Accor όσον αφορά την υπογραφή συμβολαίων το 2021, με το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης στο +39% έναντι του 2020, ενώ η περιοχή ΙΜΕΑΤ (Ινδία, Μέση Ανατολή, Αφρική, Τουρκία) ενίσχυσε τη στρατηγική της θέση κατά τη διάρκεια του έτους. Όσον αφορά τη συνολική αξία, η περιοχή IMEAT είναι πλέον ο μεγαλύτερος μοχλός ανάπτυξης για την Accor.

Συνεχίζει να αναπτύσσεται

"Το 2021, συνεχίσαμε να ενισχύουμε την ηγετική μας θέση σε περιοχές όπου κυριαρχούμε ιστορικά στον ανταγωνισμό, χτίζοντας παράλληλα ισχυρή δυναμική στις βασικές αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Κίνας", δήλωσε η Agnès Roquefort, Global Chief Development Officer, Accor και πρόσθεσε ότι "βλέπουμε έναν ακόμη υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης εφέτος και είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε και πάλι να υπογράφουμε νέα ξενοδοχεία με ρυθμό ένα ανά ημέρα. Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες απέναντι στις ομάδες ανάπτυξής μας σε όλο τον κόσμο που κάνουν φανταστική δουλειά προχωρώντας projects, υπερβαίνοντας στόχους και ανοίγοντας νέες πόρτες – παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, τις γεωπολιτικές εντάσεις, τους αυστηρούς κανονισμούς υγείας και ασφάλειας και την ανάκαμψη μετά την πανδημία, που συνεχίζεται με ποικίλους ρυθμούς".

Η Accor στην Ελλάδα

Η Accor, διαθέτει ήδη σημαντική παρουσία στην Ελλάδα με τρία από τα κορυφαία brands του portofolio της, ενώ επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο της στη χώρα. Στην Αθήνα λειτουργεί ήδη 4 ξενοδοχεία το 5* Sofitel Athens Airport, το 4* Novotel Athenes Hotel, το ibis Styles Athens Routes Hotel και πρόσφατα το νέο Athens Capital -M Gallery στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον όμιλο Θ. Λασκαρίδη.

Υπό την ομπρέλα των MGallery θα λειτουργήσει στον Αγιο Νικόλαο στην Κρήτη το Niko Seaside Resort Crete MGallery (πρώην Coral) που ήταν ένα από τα πέντε ξενοδοχεία συνολικής δυναμικότητας 1.094 δωματίων που περάσαν στην ιδιοκτησία της Hines- Ηenderson Park

Στην Κέρκυρα η Accor έχει παρουσία με το brand Angsana, ενώ στην πόλη της Ρόδου, λειτουργεί το Mercure Rhodes Alexia (πρώην Alexia Premier City Hotel).

Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της στην ελληνική αγορά, η αλυσίδα συμμετέχει σε δύο από τις νέες μεγάλες στρατηγικές επενδύσεις που έχουν λάβει τις πρώτες εγκρίσεις από τη Διυπουργική. 

Στην πρώτη, επένδυση της ‘’White Mulberry’’, (όμιλος Φάις) που θα γίνει στη Μύκονο, θα κάνουν το ντεμπούτο τους τα πολυτελή σήματα του ομίλου, Raffles και Fairmont, ενώ με το brand Βanyan Τree συμμετέχει ο όμιλος στην μεγάλη τουσριστική επένδυση που θα υλοποιηθεί στο Βαρκό Αιτωλοακαρνανίας, της Ολλανδικών συμφερόντων ‘’RND Investments Greece’’.