Σε λειτουργία το νέο e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά
Σε λειτουργία το νέο e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά

Σε λειτουργία το νέο e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά

Εκτός του νέου e-hub στη Κηφισιά, διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.
Share Copy Link
RE+D magazine
29.04.2022

Ξεκίνησε στα μέσα Απριλίου η λειτουργία του νέου e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία Σκλαβενίτης, το νέο e-hub (αποθηκευτικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών) είναι το μεγαλύτερο που διαθέτει μέχρι στιγμής και εξυπηρετεί καθημερινά την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα βορειοανατολικά προάστια. Στόχος της εταιρείας είναι η μείωση του χρόνου παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Ειδικότερα, η εν λόγω επένδυση συμβάλλει στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, καθώς πλέον οι παραδόσεις στην Αττική εξυπηρετούνται άμεσα.

Σημειώνεται ότι για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, πέραν του νέου e-hub στη Κηφισιά, η εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.

Εμφαση στο eMarket

Το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει περισσότερα από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, και το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και στην Αττική πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης των διαθέσιμων κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασής του σε νέες περιοχές.