Σύμφωνα με πληροφορίες το ΣτΕ αποφάσισε ότι:
– έχει τηρηθεί η διαδικασία μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων και έγκρισης περιβαλλοντικών όρων και επομένως τόσο από την μελέτη όσο και από την έγκριση των ΜΠΕ προκύπτει ότι δεν υπάρχουν δυσμενείς επιπτώσεις στο θαλάσσιο και χερσαίο περιβάλλον ούτε ότι θα αλλοιωθούν τα νερά ή ο πυθμένας.
-έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία προληπτικά μέτρα τόσο από την επιχείρηση που κάνει το έργο όσο και από τους φορείς δημόσιας διοίκησης. «Οι ισχυρισμοί προβάλλονται χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, ενώ αντιθέτως είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι δεν επέρχονται δυσμενείς και μη αναστρέψιμες συνθήκες».
-εάν σταματούσε το, εν εξελίξει, έργο, τότε θα υπήρχε κίνδυνος για πρόκληση βλάβης ειδικά στο θαλάσσιο περιβάλλον.
Η Μαρίνα Βουλιαγμένης αποτελεί μέρος του εμβληματικού συγκροτήματος του «Αστέρα» Βουλιαγμένης στη χερσόνησο του Λαιμού Βουλιαγμένης όπου ήδη έχουν ξεκινήσει τα έργα αναβάθμισης με ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 48 εκατ. ευρώ. Οταν ολοκληρωθούν τα έργα η νέα μαρίνα θα διαθέτει δυνατότητα ελλιμενισμού 59 σκαφών αναψυχής από τα οποία τα 46 θα είναι μικρότερα από 40 μέτρα, όπως κι ενός γιοτ μήκους άνω των 70 μέτρων.
Επίσης, βάσει του σχεδιασμού της μαρίνας, η νέα δόμηση θα διαμορφώνεται σε 3.960 τ.μ. σε σύνολο 4.800 τ.μ., με τη νομοθεσία να προβλέπει τη δυνατότητα δόμησης 10.000 τ.μ.