Ο ουρανοξύστης βρίσκεται στην παραλία της Λεμεσού και αποτελεί το δεύτερο και τελευταίο οικιστικό τμήμα του masterplan Limassol Blu Marine, ενός εκ των σημαντικότερων παραθαλάσσιων projects στην Κύπρο.
Τα διαμερίσματα (σε luxury, upper-luxury και super-luxury κατηγορίες), όλα με ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα, υψηλές προδιαγραφές κατασκευής και επιπέδου παροχές όπως εντυπωσιακό lobby που διαμορφώνεται σε δύο επίπεδα με έπιπλα Cavalli, καταρράκτες εσωτερικού χώρου, ιδιωτικά ασανσέρ για τους κατοίκους, καθώς και 50 μέτρων infinity pool με θέα στη Μεσόγειο.
Οι κάτοικοι θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα προσωποποιημένων υπηρεσιών, όπως 24ωρη υποδοχή και concierge, υπηρεσίες καθαρισμού κατ’ επιλογή, Babysitting, personal training, valet laundry, εσωτερική διακόσμηση, in-room gardening, event planning, νοσηλευτική υποστήριξη κατ’ οίκον.
Η αρχιτεκτονική μελέτη φέρει την υπογραφή του παγκοσμίου φήμης αρχιτεκτονικού οίκου Benoy.
Στις κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνονται περί τα 1.150 τ.μ. εγκαταστάσεων ευεξίας, με εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα 25 μέτρων, χώρους θεραπειών, σάουνα και ατμόλουτρο, και γυμναστήριο τελευταίας τεχνολογίας.
Επιπλέον, προσφέρονται ιδιωτικός κινηματογράφος, εξομοιωτής γκολφ, και business center, lounge ιδιοκτητών.
Ο ιταλικός οίκος Roberto Cavalli, ιδρύθηκε το 1970, και δραστηριοποιείται σε τομείς όπως η μόδα, τα αξεσουάρ, η διακόσμηση, τα αρώματα, τα ρολόγια και η παιδική σειρά Just Cavalli. Ανήκει στον επενδυτικό όμιλο Auriel Investment SA.
Tα branded residences – επώνυμες κατοικίες που συνδυάζουν πολυτέλεια, design και υπηρεσίες πέντε αστέρων – προσελκύουν όλο και περισσότερους καταναλωτές υψηλού εισοδήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, κορυφαίοι οίκοι μόδας έχουν διεισδύσει στην αγορά, προσφέροντας στα projects αυτά την ταυτότητα και την αισθητική που τους χαρακτηρίζει.
Οίκοι όπως οι Armani, Versace, Bulgari, Fendi και Missoni έχουν δημιουργήσει ή συμμετάσχει σε projects branded residences σε παγκόσμιο επίπεδο – από το Μαϊάμι και το Ντουμπάι μέχρι το Μιλάνο και την Μπανγκόκ. Οι επενδύ αυτές συνήθως πραγματοποιούνται σε συνεργασία με κατασκευαστικές ή ξενοδοχειακές εταιρείες, όπου ο οίκος μόδας αναλαμβάνει τον σχεδιασμό των εσωτερικών χώρων και ενίοτε τον γενικότερο χαρακτήρα του.
Η προστιθέμενη αξία των οίκων μόδας σε τέτοια projects δεν αφορά μόνο την αισθητική – αν και αυτή είναι σαφώς καθοριστική – αλλά επεκτείνεται και στο lifestyle που μεταφέρουν. Οι αγοραστές και επενδυτές δεν αποκτούν απλώς ένα πολυτελές ακίνητο, αλλά ένα «πακέτο ζωής» που ενσωματώνει την κουλτούρα του brand: υψηλή ποιότητα, αποκλειστικότητα, προσεγμένο design και premium υπηρεσίες (όπως concierge, spa, private clubs, κ.ά.).