Τα προσαρμοσμένα EBITDA του Ομίλου των τελευταίων δώδεκα μηνών (LTM) ανήλθαν σε €549 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 35% σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2024, με τα στοιχεία ενεργητικού των παραχωρήσεων να αντιστοιχούν στο 54% αυτού του ποσού.
Ο τομέας της κατασκευής αποκτά δυναμική, διατηρώντας παράλληλα ισχυρή κερδοφορία, αποδεικνύοντας υψηλής ποιότητας υπόλοιπο έργων (backlog) και ισχυρή ικανότητα εκτέλεσης. Τα έσοδα LTM ανήλθαν σε €1,6 δισ., με προσαρμοσμένα EBITDA €160 εκατ., που αντιστοιχούν σε περιθώριο 10%. Ο όμιλος εξασφάλισε σημαντικά νέα έργα στη Ρουμανία και ιδιωτικά έργα στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του «The Ellinikon Mall». Το υπόλοιπο έργων ανέρχεται σε €9,2 δισ., προσφέροντας περίπου 6 χρόνια ορατότητας για την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Πολλά σημαντικά επενδυτικά έργα προχωρούν :
Η Κεντρική Παραχώρηση Εγνατίας (CCD) αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025, με την κίνηση να αυξάνεται κατά 3,2% ετησίως στο πρώτο εξάμηνο του 2025.
Η κατασκευή στο αεροδρόμιο Καστέλι είναι περίπου στο 60%, ενώ η κίνηση στο υπάρχον αεροδρόμιο αυξήθηκε κατά 6,8% ετησίως από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2025.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή του έργου IRC.
Το πρώτο έργο διαχείρισης υδάτων στο πλαίσιο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) Νέστος έχει υπογραφεί και ξεκίνησε η κατασκευή.
Έχει υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (Χανιά-Ηράκλειο).
Έχει δημιουργηθεί στρατηγική συνεργασία με τη Motor Oil για τη δημιουργία ηγετικού παίκτη στον τομέα των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας μέσω της συγχώνευσης σχετικών θυγατρικών. Η εταιρεία προχώρησε με επιτυχία στην ενεργοποίηση της μονάδας συνδυασμένου κύκλου φυσικού αερίου (CCGT) ισχύος 0,9 GW στην Κομοτηνή το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, εκδόθηκε νέο εταιρικό ομόλογο επτά ετών αξίας €500 εκατ. με επιτόκιο 3,2%, ενισχύοντας τη χρηματοοικονομική ευελιξία και την επενδυτική ικανότητα. Το ομόλογο υπερκαλύφθηκε 2,4 φορές, με προσφορές ύψους €1,2 δισ., σημειώνοντας τη μεγαλύτερη έκδοση στην ιστορία της αγοράς ομολόγων του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ATHEX).
Κατασκευές:
Το υπόλοιπο έργων ανέρχεται σε €9,2 δισ., με €6,3 δισ. σε υπογεγραμμένα έργα έως το πρώτο εξάμηνο του 2025. Τα έσοδα και η κερδοφορία αυξήθηκαν χάρη στον ισχυρό συνδυασμό έργων και την αποτελεσματική εκτέλεση.Παραχωρήσεις:
Η έναρξη της παραχώρησης της Αττικής Οδού προσέφερε σημαντική δομική ώθηση στα αποτελέσματα της εταιρείας. Αναμένονται περίπου €60 εκατ. σε μετρητά από την Αττική Οδό στο δεύτερο εξάμηνο του 2025. Επιπλέον, καταγράφεται σταθερή αύξηση της κίνησης σε όλο το δίκτυο παραχωρήσεων.