Αναλυτικότερα σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί:
Το 2024
Η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2024. Συγχρόνως, ολοκληρώνεται το έργο της επέκτασης προς την Καλαμαριά, το οποίο προβλέπεται να παραδοθεί το 2ο εξάμηνο του 2025.
Το 2025
- Το καλοκαίρι του 2025 θα ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
- Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Μέχρι το τέλος του 2025 ο μετροπόντικας «Αθηνά» ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη προς τον Ευαγγελισμό, αναμένεται να ολοκληρώσει τα περίπου 5 χλμ.. Ο μετροπόντικας «Νίκη» κάνει τη διάνοιξη 7,1 χλμ. από τη Βεΐκου επίσης προς τον Ευαγγελισμό, και προβλέπεται να έχει υλοποιήσει τις εργασίες μέχρι το τέλος του 1ου εξαμήνου του 2026.
Το 2027
Για τον Μάιο του 2027 έχει προγραμματιστεί η παράδοση του Περιφερειακού Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκης (Flyover) καθώς οι εργασίες για το εμβληματικό έργο της Θεσσαλονίκης προχωρούν, με βάση τα χρονοδιαγράμματα.
Στις 15 Αυγούστου 2027 θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του Οδικού άξονα Μπράλος - Άμφισσα μήκους 24 χλμ.. Το έργο βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης της εκπόνησης των μελετών, έχοντας ολοκληρωθεί το 90% το πρόγραμμα γεωτεχνικών εργασιών. Σχετικά με τις απαλλοτριώσεις, έχει γίνει το Δικαστήριο, στις 9 Απριλίου 2024, έχει εκδοθεί η σχετική Δικαστική Απόφαση και η αντίστοιχη αναγνώριση δαπάνης, και αναμένεται η υπογραφή των Αποφάσεων δέσμευσης ποσού. Η έναρξη εργασιών έγινε στις 23 Νοεμβρίου 2023. Έχουν ολοκληρωθεί, σε ποσοστό 90%, οι εργοταξιακές εγκαταστάσεις.
Το 2028
Το 2028 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του οδικού Άξονα Ιωάννινα - Κακαβιά με την σχετική σύμβαση να υπογράφεται τον Σεπτέμβριο.
Το έργο, μήκους 69,5 χλμ., επανα-δημοπρατήθηκε. Έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης των δικαιολογητικών του προσωρινού αναδόχου, έχει προχωρήσει η απόφαση κατακύρωσης και ανάθεσης της υπόψη σύμβασης, έχει ολοκληρωθεί ο προ-συμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έχει ενημερωθεί - πρόσφατα - η Βουλή των Ελλήνων.
Με την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Με την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, από όπου και χρηματοδοτείται θα παραδοθεί το τμήμα του αυτοκινητόδρομου, από την Καλαμπάκα μέχρι την Εγνατία Οδό, μήκους 46 χλμ., όπου έχει ήδη εκτελεστεί το 56% του συνολικού έργου. Επίσης, προβλέπεται η υλοποίηση έργων αντιπλημμυρικής θωράκισης των περιοχών του αυτοκινητόδρομου Ε65 στα τμήματα Λαμία - Ξυνιάδα, Ξυνιάδα - Ανάβρα και Ανάβρα - Τρίκαλα. Αυτά θα μελετηθούν αδαπάνως για το Δημόσιο και θα κατασκευαστούν από τον Παραχωρησιούχο, ενώ η συνολική δαπάνη ανέρχεται στα 70 εκατ. ευρώ.
Αναβάθμιση Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής / Τμήμα Άνω Λιόσια - Μέγαρα
Η υλοποίηση του έργου γίνεται με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί και από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αφού η χρηματοδότησή του είναι αποκλειστικά από αυτό. Σε ό,τι αφορά τις χρηματοδοτήσεις, ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός του υπουργείου, για το εθνικό σκέλος του, ανέρχεται σε 334 εκατ. ευρώ για το 2024, σχεδόν ίσος με εκείνον του 2023. Θα υπάρξει, λόγω της καλή εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, αύξηση, με μόνιμο χαρακτήρα στα 550 εκατ. ευρώ το 2024 και πλέον τα επόμενα χρόνια.
Ξεκίνησαν τα έργα στο ΒΟΑΚ - Στο 35% ο Νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης
Τα τμήματα Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος και Χερσόνησος - Νεάπολη έχουν συμβασιοποιηθεί. Έχουν ήδη εγκατασταθεί τα πρώτα εργοτάξια στο τμήμα από τη Χερσόνησο Ηρακλείου έως τον Άγιο Νικόλαο. Ταυτόχρονα, προχωρά η συμβασιοποίηση της παραχώρησης για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο. Επιπλέον η πρόοδος υλοποίησης στον Νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης, στο Καστέλι έχει ξεπεράσει το 35%.