Τί ζητούν οι αγοραστές επωνύμων σπιτιών
Τί ζητούν οι αγοραστές επωνύμων σπιτιών

Τί ζητούν οι αγοραστές επωνύμων σπιτιών

Share Copy Link
Γιάννης Δ. Παπαδομαρκάκης
21.11.2024

Το να εντοπίσεις το προφίλ ενός υποψήφιου αγοραστή και στη συνέχεια να ψάξεις ανάμεσα στους «πελάτες» σου, να επικοινωνήσεις τα πλεονεκτήματα της επιλογής μιας κατοικίας, αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για έναν πωλητή, καθώς απαιτεί την σε βάθος γνώση του έργου.

Τις επιμέρους προσεγγίσεις ανέλυσαν επαγγελματίες του χώρου της διαχείρισης και των πωλήσεων επωνύμων κατοικιών στη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου που πραγματοποίησε η Questex, επιστρέφοντας στην Ελλάδα μετά την πανδημία. Το R&R Forum κάλυψε με την υποστήριξη του Enterprise Greece, τις διαφορετικές πτυχές της τουριστικής βιομηχανίας της Μεσογείου, και στάθηκε ιδιαίτερα στο επίμαχο ζήτημα των κατοικιών που συνοδεύουν και εξυπηρετούνται από επώνυμες εταιρείες διαχειριστών οι οποίες εξυπηρετούν διαφορετικά κοινά με αντίστοιχες προτεραιότητες και επιθυμίες.

Την ενότητα που περιλάμβανε την αναλογία των κατοικιών στο μείγμα της συνολικής ανάπτυξης και το πώς αυτές καταλήγουν να συμβολαιοποιηθούν από το δυνητικό αγοραστή με την υπογραφή του σχετικού NDA, συντόνισε ένας παλιός γνώριμος του RED o Phil Bacon, Senior Director της Horwath HTL, που είχε τιμήσει τα πρώτα συνέδρια του περιοδικού από τη θέση του επικεφαλής ΕΜΕΑ της ΗVS.

Στη συζήτηση τοποθετήθηκαν από διάφορες οπτικές η Alexandra Yao, Global Head of Branded Residences, IHG Hotels & Resorts, η Slavica Milic Pasha Holding, ο εμπορικός διευθυντής της Lamda Development Αλέξανδρος Μουλάς και η Marguerite Krikhaar ιδρυτής της συμβουλευτικής Skylla Ltd. H τελευταία στάθηκε στην ανάγκη επιμόρφωσης των εσωτερικών ομάδων πωλήσεων των εταιρειών ανάπτυξης καθώς διαχώρισε τα στάδια πώλησης ανάλογα με το ρίσκο που αναλαμβάνει όποιος αγοράζει στην αρχή (από τα σχέδια) σε αντίθεση με εκείνον που τοποθετείται όταν το έργο έχει ολοκληρωθεί, είτε αυτός προτίθεται να το χρησιμοποιήσει ο ίδιος είτε το αγοράζει ως επενδυτής.

trends-amenities.jpg

Ο συντονιστής κάλεσε τους ομιλητές να ορίσουν τις έννοιες lifestyle καθώς και το ποσοστό στην τιμή που συμμετέχει η μπράντα, για να πάρει την απάντηση πως η μπράντα στηρίζεται στον τρόπο ζωής που εκείνη υπαγορεύει και έχει επιλέξει να αναδείξει. Μαζί πηγαίνουν και η υποστήριξη που προσφέρει στους αγοραστές, η αρχιτεκτονική του κτιρίου, ο σχεδιασμός των εσωτερικών χώρων και το σύνολο των παροχών εκείνων που διαφοροποιούν τη μία έναντι των υπολοίπων επιλογών. Ο πλέον καθοριστικός συντελεστής είναι εκείνος που κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να αισθάνεται οικεία με το περιβάλλον και εκφράζεται από τον τελευταίο, όταν ο πωλητής διαπιστώνει ότι αυτός φαντάζεται τον εαυτό του να κυκλοφορεί μέσα στα σχέδια.

Καθοριστικό ρόλο παίζει και η ηλικία καθώς οι νεότερες γενιές έχουν διαφορετικές απαιτήσεις και στην ουσία «ξαναγράφουν» την ιστορία από την αρχή. Οι τελευταίοι -ιδιαίτερα μετά την πανδημία- δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο ευ ζην και την μακροημέρευση, μια αγορά που σε παγκόσμια κλίμακα αναμένεται να ξεπεράσει τα $9 τρισ. μέσα στην επόμενη τριετία, όπως αναλυτικά παρουσιάζεται αφιέρωμα που φιλοξενεί το τελευταίο τεύχος του περιοδικού RED.