Σημειώνεται ότι το δίκτυο της αλυσίδας περιλαμβάνει 592 καταστήματα, εκ των οποίων 264 franchise σε 61 πόλεις, και στόχος, σύμφωνα με τη διοίκηση, είναι να ενισχυθεί περαιτέρω με την παρουσία της ΑΒ Βασιλόπουλος σε περιοχές που δεν διαθέτει κατάστημα.
Στα πλάνα της εταιρείας είναι και η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με δηλώσεις του νέου brand manager της αλυσίδας, Νίκου Λαβίδα, το e-shop έχει φτάσει στο 3% των πωλήσεων της εταιρείας και συνεχίζει να καταγράφει αύξηση πάνω από 20%. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η δημιουργία νέου dark store καθώς το πρώτο που δημιουργήθηκε, το ΑΒ home shop center περιλαμβάνει 11.000 κωδικούς και έχει φτάσει στα όριά του όσον αφορά την κάλυψη της ολοένα αυξημένης ζήτησης.
Ο κ. Λαβίδας δήλωσε στο πλαίσιο ενημέρωσης σε δημοσιογράφους ότι την τρέχουσα χρονιά ο τζίρος θα παραμείνει σχετικά σταθερός καταγράφοντας ίσως μικρή αύξηση, η οποία θα είναι κατά βάση πληθωριστική. Αντίστοιχα, ο όγκος πωλήσεων εκτιμάται ότι θα μειωθεί όπως και η κερδοφορία. Σε ό,τι αφορά στην πορεία της αγοράς τόνισε ότι ο όγκος πωλήσεων βαίνει μειούμενος, με εξαίρεση τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, λόγω της καλής πορείας του Τουρισμού ενώ οι ανατιμήσεις από τους προμηθευτές συνεχίζονται με την ίδια ένταση.
Ερωτηθείς σχετικά με το ενδεχόμενο η εταιρεία να προχωρήσει σε εξαγορά άλλης μικρότερης αλυσίδας, ο κ. Λαβίδας άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο τονίζοντας «είμαστε ανοικτοί σε εξαγορά εφόσον προκύψει κάτι που μας ενδιαφέρει». Ωστόσο διευκρίνισε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ενώ είπε ότι οι συζητήσεις της διοίκησης με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΓΕΓΟΣ» δεν τελεσφόρησαν.