Το deal μεταξύ Ελλάκτωρ και Intrakat και το ανεκτέλεστο των €4 δισ.
Το deal μεταξύ Ελλάκτωρ και Intrakat και το ανεκτέλεστο των €4 δισ.

Το deal μεταξύ Ελλάκτωρ και Intrakat και το ανεκτέλεστο των €4 δισ.

Η συμφωνία αναμένεται να ξεπεράσει τα €210 εκατ.
RE+D magazine
30.03.2023

Κοντά στην οριστική συμφωνία βρίσκονται οι όμιλοι Intrakat και Ελλάκτωρ για την εξαγορά του κατασκευαστικού ομίλου ΑΚΤΩΡ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας Intrakat εξουσιοδότησε τον Αντιπρόεδρο και CEO της εταιρείας Αλέξανδρο Εξάρχου για την υπογραφή της συμφωνίας εξαγοράς της ΑΚΤΩΡ. 

Από την πλευρά της Ελλάκτωρ, ανάλογη εξουσιοδότηση για τη διαπραγμάτευση της συμφωνίας εξαγοράς έχει δοθεί στον κ. Θύμιο Μπουλούτα chief executive officer. Ωστόσο, για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τα €210 εκατ.- απαιτείται το "πράσινο φως" και από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Το σίγουρο είναι πως η ένωση των δύο ισχυρών ομίλων του κλάδου οδηγεί στη δημιουργία ενός κολοσσού με μεγάλη συγκρίσιμα προς εκείνα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που παραμένει στην πρώτη θέση. 

Το ανεκτέλεστο των έργων των €4 δισ. 

Μετά την επιτυχή συμφωνία η Intrakat θα αυξήσει κατά πολύ το ανεκτέλεστο των έργων της σχεδόν στα €4 δισ. 

Ενδεικτικά αναφέρεται οτι σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων μόνο της ΑΚΤΩΡ και των θυγατρικών της υπολογίζεται στα €2,8 δισ. Μεταξύ των συμβάσεων συγκαταλέγονται η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, συνολικού μήκους 74,8 χλμ., η σύμβαση λειτουργίας και συντήρησης του ΚΕΛ Ψυττάλειας, η αποκατάσταση της διώρυγας του Ισθμού, ενώ έχει αναδειχθεί μειοδότης  σε σημαντικά έργα όπως στο τμήμα του ΒΟΑΚ, (Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος), στην κατασκευή του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, την επέκταση λεωφόρου Κύμης προς Εθνική Οδό στον κόμβο Καλυφτάκη, αξίας 103,3 εκατ. 

Επιπλέον, η ΑΚΤΩΡ θα είναι ο κατασκευαστής των έργων στις Γούρνες Ηρακλείου και στο κτήμα Καμπά στην Κάντζα, συνολικού εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 350 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά της  ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβάσεων ύψους €1,2 δισ.

Πέρα από την κατασκευαστική δραστηριότητα, ο νέος όμιλος θα επιδιώξει να αποκτήσει σημαντικά μερίδια συμμετοχών σε έργα ΣΔΙΤ, προκειμένου να εξασφαλίσει σταθερές ροές εσόδων.