Υπενθυμίζεται ότι στον εν λόγω διαγωνισμό είχε ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με προσφορά ύψους €3,27 δισ.
Τη δεύτερη υψηλότερη προσφορά είχε καταθέσει η κοινοπραξία του γαλλικού ομίλου με την Mytilineos η οποία προσέφυγε αρχικά στις αρχές Οκτωβρίου, στην Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών -από την οποία απορρίφθηκε- και στην συνέχεια στο ΣτΕ καθώς αμφισβητούσε την τεκμηρίωση εξεύρεσης πόρων για την οικονομική προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Το έργο αφορά στην ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών. Η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης του πλέον κερδοφόρου οδικού άξονα της χώρας λήγει στις αρχές Οκτωβρίου 2024. Το έργο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, ενώ η μεγάλη συντήρησή του θα έχει ολοκληρωθεί κατά την ημερομηνία μεταβίβασης στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.