Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η εταιρεία στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο νέος γενικός διευθυντής Svetoslav Atanasov, οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν κυρίως σε υποδομές και παραγωγή.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε. Φέτος συνεχίζουμε ανοδικά και φιλοδοξούμε να διατηρήσουμε τη θετική τροχιά» σημείωσε ο ίδιος και εστίασε στη σημασία της ελληνικής αγοράς για τη μητρική εταιρεία υπογραμμίζοντας ότι η Coca Cola Τρία Έψιλον έχει αναδειχθεί για το 2023 ως ο κορυφαίος συνεργάτης εμφιάλωσης του ομίλου παγκοσμίως.
Σε ότι αφορά στην πορεία του 2024 και μπροστά σε μια περίοδο υψηλής ζήτησης ενόψει Χριστουγέννων, η διοίκηση εκτιμά ότι θα διατηρηθεί η θετική τάση του εννεαμήνου.
Σημειώνεται ότι στο εννεάμηνο ο όμιλος Coca-Cola HBC εμφάνισε αύξηση καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,7% ενώ καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4%. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν άνοδο 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28% και ο καφές 35,6%. Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την υλοποίηση της καλά σχεδιασμένης στρατηγικής κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της Coke Zero και της Sprite. Ο καφές κατέγραψε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του νερού και των χυμών.