Τα νέα τρένα αποτελούν μέρος της δέσμης βελτιώσεων και αναβαθμίσεων που
έχει αναλάβει η παραχωρησιούχος εταιρεία, η οποία απέκτησε πρόσφατα την
ευθύνη λειτουργίας και συντήρησης και των δύο σιδηροδρομικών γραμμών
Metropolis για 30 χρόνια.
Ο νέος αυτός στόλος τρένων Metropolis απαρτίζεται από τρένα του ίδιου
μοντέλου με αυτά της σειράς 9000, που λειτουργεί η Companhia Paulista de
Trens Metropolitano (CPTM) επί του παρόντος στις γραμμές 12 και 13.
Επιπλέον, τα νέα αυτά τρένα θα λειτουργούν με το σύστημα Αυτόματου
Ελέγχου Αμαξοστοιχίας (Automatic Train Control - ATC) της Alstom.
Κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα, το κύριο πλεονέκτημα αυτών των
συρμών είναι η μεγάλη τους ανθεκτικότητα, με το κέλυφος αμαξώματος να
διαρκεί περισσότερο από 40 χρόνια και να είναι ελαφρύτερο σε σύγκριση με
αντίστοιχα μοντέλα κατασκευασμένα από απλό χάλυβα. Επιπλέον,
καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια και, κατά συνέπεια, είναι πιο πράσινα . Η
μέγιστη χωρητικότητα του κάθε συρμού είναι 2.600 επιβάτες.
Τα τρένα θα έχουν πόρτες και διαδρόμους που προσφέρουν βέλτιστη ροή
επιβατών και ελευθερία κινήσεων, καθώς και χώρους ειδικά διαμορφωμένους
για άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Τα μεγάλα παράθυρα και οι πόρτες θα
παρέχουν απρόσκοπτη ορατότητα στον εξωτερικό χώρο, εξασφαλίζοντας στον
επιβάτη ένα ομαλό, ασφαλές και άνετο ταξίδι. Παράλληλα, τα τρένα θα
διαθέτουν και σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η καταμέτρηση επιβατών, οι
δυναμικοί χάρτες γραμμών, οθόνες και κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης , καθώς
και σύστημα πυρανίχνευσης – πυρόσβεσης. .
"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η ViaMobilidade επέλεξε την Alstom για την
κατασκευή των νέων συρμών των γραμμών 8 και 9, στηρίζοντας τα σχέδια
της κυβέρνησης και της CPTM για την παροχή ασφαλών, αξιόπιστων και
αποτελεσματικών δημόσιων συγκοινωνιών στους επιβάτες του Σάο Πάολο. Αυτή
η συμφωνία ισχυροποιεί τη θέση της Alstom ως ένας πραγματικά παγκόσμιος
πάροχος υπηρεσιών κινητικότητας με καινοτόμες λύσεις, που ικανοποιούν
τις ανάγκες κάθε πελάτη,» αναφέρει ο Pierre Bercaire, Διευθύνων
Σύμβουλος της Alstom Βραζιλίας.
Οι γραμμές 8 και 9 του Μετρό μεταφέρουν περισσότερους από ένα
εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως, σύμφωνα με τα προ-πανδημίας διαθέσιμα
στοιχεία. Η γραμμή 8, η οποία συνδέει το Júlio Prestes με το Amador
Bona, έχει μήκος 41,6 χιλιόμετρα, διαθέτει 22 σταθμούς και εξυπηρετεί
τους δήμους Osasco, Carapicuíba, Barueri, Jandira και Itapevi. Η γραμμή
9 συνδέει το Osasco με το Grajaú, με μήκος 32 χιλιόμετρα, 18 σταθμούς
και εξυπηρετεί τις πόλεις Σάο Πάολο και Osasco.
Η παραγωγή θα ολοκληρωθεί στη βιομηχανική μονάδα της Alstom στο Taubaté,
στην πολιτεία του Σάο Πάολο και η Alstom πρόκειται να επενδύσει σε μία
νέα γραμμή παραγωγής, που θα διπλασιάσει την παραγωγική ικανότητα του
εργοστασίου και θα συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων από 500 νέων
θέσεων εργασίας. Εκτός από την παραγωγή τρένων Metropolis για το μετρό
του Σάο Πάολο, στο εργοστάσιο Taubaté θα πραγματοποιηθεί επίσης και η
κατασκευή τρένων Metropolis για το Βουκουρέστι, στην Ρουμανία και την
Ταϊπέι στην Ταϊβάν
Με μια ευελιξία που προσφέρει μεγάλη επιλογή διαφορετικών διαμορφώσεων
των συρμών, η σειρά Metropolis της Alstom βρίσκεται σε λειτουργία για
πάνω από 20 χρόνια ανά τον κόσμο. Πάνω από 30 πόλεις έχουν παραγγείλει ή
χρησιμοποιούν ήδη τρένα Metropolis, συμπεριλαμβανομένου του Άμστερνταμ,
της Σιγκαπούρης, του Παναμά, της Βαρκελώνης, του Παρισιού, του Ριάντ,
του Ντουμπάι, του Σίδνεϊ, του Μόντρεαλ, του Ρίο ντε Τζανέιρο και
Σαντιάγο.
Η Alstom θα παραδώσει 36 συρμούς Metropolis στη Βραζιλία
Η Alstom θα παραδώσει 36 συρμούς Metropolis στη Βραζιλία
Η Alstom επιλέχθηκε από την παραχωρησιούχο εταιρεία των γραμμών 8 και 9 ViaMobilidade, για να παραδώσει 36 συρμούς οκτώ βαγονιών, που θα εξυπηρετούν τις γραμμές 8-Diamante και 9-Esmerala στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας.
Share
Copy Link
RE+D magazine
22.07.2021