Νέες επενδύσεις στην ελληνική αγορά από την Mapei Hellas
Νέες επενδύσεις στην ελληνική αγορά από την Mapei Hellas

Νέες επενδύσεις στην ελληνική αγορά από την Mapei Hellas

Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει επενδύσεις στις γραμμές παραγωγής και στους αποθηκευτικούς χώρους στο εργοστάσιο της Ριτσώνας, ενώ διεύρυνε την παρουσία της στη Β. Ελλάδα μέσω της δημιουργίας νέου υπερσύγχρονου Logistic Center.
RE+D magazine
17.10.2023

Σταθερή ανάπτυξη της τάξης του 20% με 30% ετησίως παρουσιάζει η εταιρεία Mapei Hellas, μέλος του διεθνούς ομίλου δομικών υλικών Mapei με έδρα την Ιταλία.

Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει σε νέες επενδύσεις για την ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής και τη διάθεση καινοτόμων προϊόντων στην ελληνική αγορά με στόχο την κορυφή.

"Στόχος μας είναι η Mapei Hellas να γίνει νούμερο ένα στην ελληνική αγορά. Πιστεύω ότι θα το πετύχουμε διαθέτοντας στην αγορά καινοτόμα ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές" ανέφερε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Σπύρος Παπαγιαννάκης στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης και συμπλήρωσε: "Σε αυτό θα βοηθήσουν οι επενδύσεις που υλοποιούμε. Δεν σταματάμε ποτέ τον σχεδιασμό νέων επενδύσεων για την ανάπτυξή μας, ενώ εξετάζουμε νέες εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες".

Έχοντας ολοκληρώσει επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ την περίοδο 2016-2023 η εταιρεία δρομολογεί για το 2024 νέα επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ για την ανανέωση μηχανολογικού εξοπλισμού. Σημειώνεται ότι η Mapei Hellas έχει ήδη πραγματοποιήσει επενδύσεις στις γραμμές παραγωγής και στους αποθηκευτικούς χώρους στο εργοστάσιο της Ριτσώνας, ενώ διεύρυνε την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα μέσω της δημιουργίας νέου υπερσύγχρονου Logistic Center καθώς και νέων γραφείων στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης. Την ίδια ώρα, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, η διοίκηση εξετάζει τη δημιουργία δεύτερου εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες της τοπικής αγοράς καθώς και των γειτονικών χωρών.

Η παραγωγή στο εργοστάσιο της Ριτσώνας, το οποίο λειτουργεί από το 2010, δεν καλύπτει μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Σύμφωνα με τον κ. Παπαγιαννάκη, 30% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από το εξωτερικό, καθώς εξάγει σε καίριες αγορές της Μεσογείου όπως: Κύπρο, Λίβανο, Λιβύη, Ισραήλ, Αλβανία και Μάλτα.