Η Ferrovial, η οποία κατέχει μερίδιο από το 2006, ανακοίνωσε ότι η συμφωνία ήταν αξίας 2,37 δισ. λιρών (3 δισ. $).
Σημειώνεται ότι η συναλλαγή εξακολουθεί να υπόκειται σε ρυθμιστικούς περιορισμούς, σύμφωνα με την εταιρεία.
Εάν εγκριθεί, η συμφωνία θα σημάνει την έξοδο της Ferrovial απο τον φορέα εκμετάλλευσης αεροδρομίων του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία ξεκίνησε από 56% αλλά μειώθηκε στο 25% μέχρι το 2013.
ΜΕταξύ των λοιπών μετόχων της FGP Topco περιλαμβάνονται οι Qatar Investment Authority, το Caisse de dépôt et placement du Québec, το GIC της Σιγκαπούρης, το Australian Retirement Trust, η China Investment Corporation και το Universities Superannuation Scheme.
Το αεροδρόμιο έχει χάσει χρήματα φέτος λόγω του σημαντικού χρέους του, το οποίο επηρεάζεται από ραγδαίες αυξήσεις στο κόστος δανεισμού.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αποφάσισε επίσης να μειώσει τις χρεώσεις των επιβατών που στοχεύουν στο κόστος για τους διαδρόμους των τερματικών σταθμών, τα συστήματα αποσκευών και την ασφάλεια.
Η μέση χρέωση ανά επιβάτη στο Heathrow για το 2023 είναι 31,57 £, αλλά η ρυθμιστική αρχή είπε ότι αυτή θα μειωθεί στις 25,43 λίρες το 2024 και «παραμένει σε γενικές γραμμές σταθερή» μέχρι το τέλος του 2026.
Είχε καταστεί σαφές ότι οι επικεφαλής του Heathrow ήθελαν οι χρεώσεις να αυξηθούν στην πραγματικότητα σε πάνω από 40 £, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες πρότειναν να μην υπερβαίνουν τις 18,50 £.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το PIF της Σαουδικής Αραβίας είναι ένα από τα πιο ενεργά κρατικά επενδυτικά ταμεία στον κόσμο με περιουσιακά στοιχεία άνω των 700 δισεκατομμυρίων δολαρίων χάρη στον πετρελαϊκό του πλούτο, ο οποίος πρόσφατα επενδύει σε αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο και το γκολφ.