Όπως αναφέρει η χρηματιστηριακή, τους τελευταίους 12 μήνες η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακηρύχθηκε προτιμώμενος μειοδότης για την παραχώρηση του πιο προσοδοφόρου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας (Αττική Οδός) μετά από προσφορά 3,27 δισ. ευρώ.
Είναι επίσης ο προτιμώμενος μειοδότης για την κατασκευή και λειτουργία του μεγαλύτερου οδικού έργου στην Ευρώπη (ΒΟΑΚ), με αξία περίπου 2 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, ο όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα την επίτευξη συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου του, ύψους 36,59%, που κατέχει στη θυγατρική στον χώρο των ΑΠΕ, ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, στη Masdar, εξαργυρώνοντας 0,9 δισ. ευρώ (πάνω από 50% της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).