Το αίτημα είχε υποβάλει η εταιρεία προκειμένου να επωφεληθεί από τις διατάξεις του ν. 4864/2021 ως «Στρατηγική Επένδυση» για εκπόνηση Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε., και ταχεία αδειοδότηση, καθώς και για να εξασφαλίσει σταθερό φορολογικό συντελεστή.
Η συνολική έκταση των 291 στρέμ. χωρίζεται από το εθνικό οδικό δίκτυο σε δύο μέρη:
το βόρειο πάρκο (238 στρέμματα) που συνδέεται με το εθνικό σιδηροδρομικό σύστημα με βόρεια τη Θεσσαλονίκη και δυτικά με την Πάτρα και
το νότιο πάρκο (53 στρέμματα) που έχει μέτωπο 400 μέτρα στον κόλπο της Ελευσίνας, όπου και θα κατασκευαστεί προβλήτας πρόσδεσης πλοίων, με τα αντίστοιχα λιμενικά έργα και τις απαραίτητες υποδομές για την φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης.
Η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει στο οικόπεδο των εγκαταστάσεων της πρώην Χαλυβουργικής τέσσερα κτίρια αποθηκών με βοηθητικούς χώρους συνολικής επιφάνειας 133.390 τ.μ., κτίριο πολλαπλών χρήσεων 27.900 τ.μ. που περιλαμβάνει γραφείο, κλινική, μικρό ξενοδοχείο, εστιατόριο, και βοηθητικές χρήσεις και πολυώροφο κτίριο 26.400 τ.μ. για θέσεις στάθμευσης.
Στην έκταση θα διαμορφωθούν 124 θέσεις ελλιμενισμού και χώρος στάθμευσης για βαρέα οχήματα και αυτοκίνητα.
Τέλος θα κατασκευαστεί γέφυρα που θα συνδέει τα δύο διακριτά μέρη του οικοπέδου.
FOTO: RENDERS © Copyright PEOPLE