Σχέδια για διπλασιασμό των καταστήματων ΜcDonald στην Ελλάδα
Σχέδια για διπλασιασμό των καταστήματων ΜcDonald στην Ελλάδα

Σχέδια για διπλασιασμό των καταστήματων ΜcDonald στην Ελλάδα

Σταθερή η ανάπτυξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
RE+D magazine
02.03.2023

Πάνω από €35 εκατ. για το άνοιγμα νέων καταστημάτων και την ανακαίνιση υφιστάμενων σημείων έχει επενδύσει η Premier Capital Ελλάς από το 2011 που ανέλαβε το σήμα των McDonald's.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Melo Hili, Chairman και Developmental Licencee της Premier Capital plc και της Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Ελλάς σε δημοσιογράφους, στόχος της εταιρείας για την ελληνική αγορά είναι σε βάθος πενταετίας να προσθέσει 22 νέα καταστήματα στο δίκτυό της ξεπερνώντας τα 50 σημεία και να διπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων της, που σήμερα ανέρχονται σε 1.500.  

Η Premier Capital Ελλάς, η οποία εγκαινίασε το 29ο εστιατόριο McDonald's, στην οδό Διονυσίου Αεροπαγίτου, ολοκληρώνοντας επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ σχεδιάζει, μέχρι το τέλος του έτους, το άνοιγμα τριών ακόμα σημείων. Ήδη κατασκευάζεται ένα στην οδό Πέτρου Ράλλη, ένα ακόμα στο Χαϊδάρι βρίσκεται σε διαδικασία αδειοδότησης και ένα τρίτο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.

Παράλληλα, έντονο είναι το ενδιαφέρον της διοίκησης για ενίσχυση της παρουσίας του σήματος σε τουριστικές περιοχές. Σημειώνεται ότι ήδη λειτουργούν τέσσερα εποχιακά καταστήματα σε νησιά. Επίσης ενδιαφέρον υπάρχει για απόκτηση παρουσίας τόσο σε αεροδρόμια της χώρας όσο και στο project του Ελληνικού.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω τις υπηρεσίες McDelivery και McDrive ενώ αξιοποιεί τα νέα κανάλια διανομής έχοντας αναπτύξει συνεργασίες με πλατφόρμες delivery. Το 2022 ο κύκλος εργασιών της Premier Capital Ελλάς ανήλθε στα 81 εκατ. ευρώ ενώ εκδόθηκαν, σύμφωνα με τη διοίκηση, περίπου 6 εκατ. αποδείξεις. Την ίδια χρονιά, το 45% των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε μέσω drive thru με παραλαβή από τα καταστήματα, το 25% απευθείας από καθημερινούς πελάτες και το υπόλοιπο ποσοστό αφορούσε σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Το ύψος της μέσης απόδειξης για παραδόσεις παραγγελιών κατ' οίκον  είναι 12-13 ευρώ, μέσω drive thru ανέρχεται στα 8-9 ευρώ και στο εστιατόριο ανέρχεται σε περίπου 7 ευρώ. Σημειώνεται ότι το 80% των παραγγελιών γίνεται ψηφιακά. Όσον αφορά στο προφίλ των πελατών αφορά ηλικίες μεταξύ 17 και 25 ετών καθώς και οικογένειες.

Οι προκλήσεις

Κατά την περυσινή χρονιά η διοίκηση υπογράμμισε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε λόγω των έντονων πληθωριστικών πιέσεων και του αυξημένου ενεργειακού κόστους και απαντώντας σε σχετική ερώτηση σημείωσε ότι προέβη κατά τη διάρκεια του 2022 σε πέντε διαδοχικές ανατιμήσεις στα προϊόντα της. Για εφέτος εξετάζονται οι συνθήκες που διαμορφώνονται και στο πλαίσιο αυτό δεν μπορεί να γίνει ασφαλής εκτίμηση για την πορεία των τιμών.