Τα παραπάνω εκτίμησε, συμπληρώνοντας ότι αυτό δεν σημαίνει και πως θα ξεκινήσει το έργο αφού εκκρεμούν σειρά προαπαιτούμενων που πρέπει να εκπληρωθούν από την πλευρά του δημοσίου, η διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου Γιώργο Περιστέρη ο τομέας των Παραχωρήσεων αποτελεί ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο για το οποίο ο όμιλος εξετάζει διάφορα "σενάρια" χωρίς πάντως να υπάρχει κάποια τελική απόφαση. "Εξετάζονται διάφορα σενάρια έτσι ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση στο πλαίσιο ενός ευρύτερου «financial engineering»" είπε χαρακτηριστικά ο κ. Περιστέρης.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τα δημόσια έργα τόνισε ότι "μας ενδιαφέρει να βρίσκουμε συνεχώς νέα έργα γιατί εμείς το ανεκτέλεστο το μειώνουμε συνεχώς και ταχύτατα παραδίδοντας πολύ γρήγορα τα έργα. Οργανωτικά είμαστε καθ’ όλα ικανοί να υλοποιήσουμε τις συμβάσεις που έχουμε αναλάβει. Εξάλλου, το μισό ανεκτέλεστο της ΤΕΡΝΑ αφορά συμβάσεις εντός του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ".
Η Αττική Οδός και ο ΒΟΑΚ
Αναφορικά με την Αττική Οδό εκτίμησε πώς παρά την εκκρεμούσα προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η σύμβαση για ανάληψη του αυτοκινητόδρομου θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες και μάλλον πριν τη λήξη του τρέχοντος έτους. Τέλος σχετικά με τον ΒΟΑΚ, όπου ο όμιλος υπερίσχυσε στον σχετικό διαγωνισμό, ανέφερε πως δεν έχει εκδοθεί το επίσημο πρακτικό εκ μέρους του ΥΠΟΜΕ και άρα, δεν έχουν ξεκινήσει οι προβλεπόμενες διαδικασίες ανακήρυξής του ομίλου ως προσωρινού αναδόχου.