Οπως είπε πρόκειται για ιδιωτικές επενδύσεις με πολλαπλασιαστική αξία για την εγχώρια οικονομία κι όχι δημόσια έργα που απλά αναλαμβάνει με το αζημίωτο μία εταιρεία. Είναι έργα ΣΔΙΤ στα οποία επικράτησε η εταιρεία μέσω ανοιχτών, διεθνών διαγωνισμών και τα οποία αποτελούν επενδύσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με τον ίδιο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το κατασκευαστικό ανεκτέλεστο της εταιρείας – σε αντιδιαστολή με αυτό των βασικών ανταγωνιστών της - αποτελείται κατά 65% από αντικείμενο προερχόμενο από ιδιωτικά έργα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων αφορά σε ίδιες επενδύσεις. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εισφέρει στα ταμεία του ελληνικού δημοσίου πάνω από €6 δισ. σήμερα (Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό, Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης, Εγνατία Οδός, Αττική Οδός κ.α.), προσδοκώντας οι επενδύσεις αυτές να της επιστρέφουν αξία σε βάθος δεκαετιών και υλοποιεί συνολικά ένα επενδυτικό πλάνο άνω των €10 δισ. που θα δημιουργήσει 20.000 νέες θέσεις εργασίας.
Για το διαγωνισμό της Αττικής Οδού ο κ. Μουστάκας τόνισε πως "πρόκειται για ένα έργο χαμηλού ρίσκου και σταθερών αποδόσεων, με ιδιαίτερη ανθεκτικότητα, όπως απέδειξε η απόδοσή του τόσο κατά την οικονομική κρίση όσο και κατά την πρόσφατη πανδημία, ενώ εκτιμούμε πως υπό τη διαχείριση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μπορεί να αποφέρει κατά μέσο όρο EBITDA άνω των €300 εκατ. σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, η Εγνατία Οδός είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας και επί δεκαετίες παντελώς αναξιοποίητος, όταν για εμάς σε συνδυασμό και με άλλες παραχωρήσεις του Ομίλου (αυτοκινητόδρομοι, Λιμάνι Καβάλας κλπ.), μπορεί να αποκτήσει πολλαπλάσια αξία. Πάντως, απόδειξη και για το ότι τα συγκεκριμένα έργα είναι αποδοτικά αποτελεί ο διακαής πόθος ανταγωνιστικών σχημάτων να τα αναλάβουν. Σας θυμίζω ότι ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό αναβλήθηκε πολλές φορές και έμπλεξε και σε δικαστικές περιπέτειες λόγω προσφυγών, ενώ αντίστοιχες κινήσεις καταγράφονται και για την Αττική Οδό. Θεωρώ μάλλον δύσκολο να κυνηγάει κάποιος δικαστικά υποθέσεις, αν πιστεύει πως αυτές δεν θα είναι οικονομικά επωφελείς".
Τέλος, υπογράμμισε ότι "για τη ΛΑΡΚΟ η εταιρεία έχει ήδη προσφυγή από τη CMI στο ΣτΕ που έχει οριστεί να συζητηθεί στις 12 Δεκεμβρίου, αντίστοιχα για την Αττική Οδό η κοινοπραξία Vinci - Μυτιληναίος παρά την απόρριψη της προσφυγής από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών - προσέφυγε και στο ΣτΕ, ενώ ειδικά για την Εγνατία μη ξεχνάμε ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2017, ζητήθηκαν από τους συμμετέχοντες 7 παρατάσεις – χωρίς καμία από αυτές να ζητηθεί από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – και ακολούθησαν αλλεπάλληλες προσφυγές, μέχρις ότου η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναδειχθεί το 2021 προτιμητέος επενδυτής δίνοντας προσφορά τριπλάσια της εναπομείνασας στον διαγωνισμό κοινοπραξίας Vinci-Μυτιληναίος-Άβαξ".
"Σε κάθε περίπτωση, ειδικά στην Εγνατία Οδό, εδώ και πολύ καιρό όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα και η χρηματοδότηση είναι εκ μέρους της κοινοπραξίας μας κατατεθειμένα στο ΤΑΙΠΕΔ κι αναμένουμε την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκ μέρους του ελληνικού Δημοσίου" καταλήγει ο ίδιος.